fredag 5. juni 2009

Sommersmykker






4 kommentarer:

Kreativbua sa...

Hei!

Utrolig masse fint her! Både innen maling og smykkerier!
Jeg har hatt den gleden av å handle fra deg på qxl. Denne gangen fikk jeg nydelig ferskvannsperler. (Utrolig hvor man setter pris på den lille gaven som ligger med.) Så koselig atte! :o))))
Fant jo kortet ditt i pkn. og måtte inn å se og det var sååå masse flott, virkelig en flott overaskelse! :o)))

Trollsmeds blog in English sa...

Jammen... du jobber jo :-)

JorunnsSmykker sa...

Tusen takk for besøket damer, jeg ble så overrasket, sjelden jeg er her inne og oppdager kommentarer. Moro :) da skal jeg se om jeg klarer linke bloggene deres

JorunnsSmykker sa...

Javisst har jeg "jobbet med saken" Lise... men jeg klarer ikke få linket opp VGB bloggen din, det er for komplisert for meg...
(you know I am blonde... thi hi...